Helgen är över.


Fredagen bestod av jobb till åtta. älskling slutade halv åtta. vi köpte lite godis och dricka och satt oss och såg lets dance.
sen la vi all tid på att kramas! Vilket alltid är väldigt mysigt :) Hade lite svårt att somna den natten men fick som tur är sovmorgon. jobbade till 4 igår och direkt efter det hämtade jag min älskade Atle. vi drog hem till erica som stog i duschen. vi gjorde oss klara och drog till max. där atle sen också kunde leka lite. (men det blev svårt att få hem han haha) ... när vi kom hem så lekte vi lite med olivers leksaker (som är säkra för att inte gå sönder) ... och han var väldigt extas att få leka med dom sakerna. efter en timma eller så började vi plocka fram lördags godis och dricka och chips och sen kom vällingen. vi såg på bolibompa och sen lite pippi. sen var det dags för robinson (det jag längtat efter så mkt)
Atle hade sovit länge på dagen så han var inte ett dugg trött så han fick se det med oss , men hade lite svårt för att sitta still och ville gärna leka framför tvn och leka det högsta han kunde ;) det slutade med att faster och atle gick och borstade tänderna och gick och la oss. men gossen hade inte somnat efter 1,5 timme så han fick ligga med oss i soffan för jag ville ju hinna pussa lite på min sambo som skulle upp 5 på morgonen. men fasters sötnos ville inte slappna av så vi gick och la oss för kvällen ;) Vilket erica också gjorde. Tror att atle somnade kring tolv och vaknade klockan 7. men han är världens mysigaste att sova brevid, ska vara väldigt nära och så mysig :) det var jätte kul att jag fick låna honom en natt. hoppas att jag får göra det igen! jag älskar dig atle så mycket!

i dag ska vi bara mysa på här hemma , nu ser vi på pippi och han dricker sin välling. sen ska vi nog leka lite i idas rum :)
Tur att atle är här och ger mig en massa kärkek , känner att jag behöver det just i dag!
klockan 13 börjar jag och jobba och slutar nio. erica slutar klockan två eller tre beroende på hur mycket det är att göra och på hur hennes skalle mår. vi får hoppas att den mår bra och att hon får jobba. vi behöver pengarna.

nåväl. här ska jag inte slösa min tid på nu när jag har en charmknutt som vill leka.
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0