Helg!


Idag har varit en riktigt slapp dag. Erica drog till jobbet kring tolv, och då blev det lunch för mig och barnen.
sen har vi varit hemma och stökat på. handlat lördagsgodis och diverse på coop, kramat lite på älskling.
hälsat på mormor. varit ute och cyklat med barnen och lite duktig... strött lite blå korn över gården där erica gått med mossrivaren. ida har duschat och nu sitter alla uppe i deras tv-rum och äter godis och ostbågar. ser tecknat. dom har fått 6 barnkanaler , vilket de tycker är super skoj!

i morgon så jobbar erica mellan halv nio och till kvart i sex. då ska jag och barnen och mormor till mammsen och kenneth för att de ska fira ida. ska bli jätte roligt, saknar mammsen så mycket. kenneth också för den delen :)
på morgonen hade jag tänkt vara duktig och dammsuga och skura. vika lite tvätt och vara huslig så det är fint när sockret mitt kommer hem :)

Om drygt två veckor firar jag och erica 1 år , ska köpa nått fint åt henne :) Eller uppvakta henne med nått annat! En speciell kväll ska det bli. Jag jobbar kväll men ska se om jag får byta till mig och jobba dag. jag älskar dig erica! Jag är kärare än nånsin , utan dig vet jag inte vad ja skulle ta mig till ! Tack för att du finns.

jag har skickat in mina ansökningspapper till skolan. och i förrgår så ringde självaste rektorn och beundrade mitt personligabrev och det blev en telefonintervju, det kändes klockrent... han sa flera gånger att jag lät som en förnuftig och väldigt passande person för utbildningen.... så nu håller jag tummarna på att jag kommer in! :)

I augusti så ska jag hälsa på min älskling i Götet, DANNE! :) Ingen kan förstå hur mycket jag längtar. så himla mycket.
då ska vi kramas 24/7 i 5 dagar :) hoppas anna också är hemma då! en sak är ett måste, LISEBERG. och du danne måste åka ALLT med mig.

nä nu ska jag lira en hjärter innan sockret kommer hem!
fotboll i kväll, hejja sverige!



Var tvungen att ta kort på de söta nu ikväll på deras mys :) Se så söta kottar jag har här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0