God morgon mina vänner!


Äntligen en ledig dag efter 7 jobbiga arbetsdagar. I dag efter jag skjutsat O till skolan så blir det ett annat sorts arbetspass... ska nämligen börja packa i lägenheten på riktigt, har hittills bara varit lite då och då o lyan och hämtat lite saker. men nu ska det packas några kartonger iaf. funderar på att fixa de stora sakerna som sängen, soffan, tv i helgen. skulle va nice att göra bort det och samtidigt få lite fixat här hemma, tv-rummet till barnen där uppe.

vi (may och erica) har tapetserat i vardagsrummet, de vita väggarna .... snart blir det sista väggen som ska varwa brun.
kommer bli skit fint :) trivs väldigt bra i huset och äntligen har jag börjat sova lite bättre! jag älskar att vi blivit sambos, så himla himla himla mysigt. nu behöver vi aldrig sakna varandra... bara när vi jobbar :)

idag ska jag sköta atle medans maria är på Ultraljud, jag längtar riktigt riktigt mycket faktist.
blir nog en fika på stan också. och sen i kväll ska jag och sockret på bio, så bli mysigt :)

hoppas alla får en fin helg.
KRAM!


Kommentarer
Postat av: Marcus

For du och atle nå till coop idag? Hade ju plockat på mig godis till atle :/ Om ni behöver hjälp i helgen äre bara å ringa, erica vet nog hur jag jobbar!

2009-01-22 @ 23:09:46
URL: http://dukanvara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0