En ledig måndag.


Morgonen började så bra den kunde. vaknade brevid min finaste underbaraste tjej!! (har inte riktigt fattat att det alltid kommer att vara så nu, helt underbart=) halv elva drog jag och den minsta och hämtade mormor och besökte morfars grav. sen åkte vi och köpte lunch åt Ida och lite fika. drog vidare till moster H vilket var väldigt trevligt. skjutsade hem mormor och vi drog en kortis till maria och atle. sen var det dags att hämta de stora barnen på skolan. Julia följde en kompis hem. snart ska vi börja med middagen och sen kommer älskling hem klockan 5. kring 6 kanske jag och oliver åker till bror och ser vad han har för tv-spel att låna ut! :)

ikväll vet jag inte vad som händer, men det ska bli skönt att bara vara hemma och njuta av alla fina! :)
nu är mina saker här i huset också så nu känns det lite mer som mitt hem också. jag älskar att vara sambo!
Det var ett väldigt bra beslut :)

ha en fin kväll mina vänner!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Theres

Nu du är du utmanad!!!

2009-01-27 @ 14:29:42
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0