stackars.


Sockret kom hem i dag kring nio i morse från jobbet, då hade hon åkt på magsjuka.
Ida har varit hemma med hög feber och julia känner sig lite krasslig och hänging..
bara jag och oliver som inte åkt på nått ännu. peppar peppar. stannade hemma i kväll eftersom erica inte alls var pigg, hon låg till 16. vi får se hur morgon dagen ser ut. erica ska så klart vara hemma, och ida. min mage känns väldigt bubblig men det behöver ju inte betyda nått. håll tummarna!

nu är det dags för kvällsmat och sen läggning av barnen. då kan jag ta hand om sockret lite bättre.
om hon orkar ska hon få lite massage.

ha det fint mina vänner!
kram

Kommentarer
Postat av: erica

Bara så du vet hade jag inte kunnat få bättre omsorg! INGEN är så fin som du! Tack snälla, söta för att du tog hand om oss!!!

2009-02-25 @ 17:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0