Snart helg igen!


kändes som om det nyss var helg. förra helgen var jag i umeå hos pappa, det var jätte mysigt. pappa bjöd alla oss tjejer på SPA. niiiiiiiice. älsklingen var tyvärr hemma... hon var tvungen att jobba. och en natt utan erica kändes som tusen, är ju så lyxigt nu med sambo livet när man får krypa ner hos henne varje natt! :)

barnen kom hem i söndags, alla sjuka. och tjejerna är fortfarande hemma. minstningen är nog frisk... springer och busar  som vanligt. äter bra. den större hade ingen feber när vi tog men äter ju pencillin för örat.

idag har jag varit ritkigt huslig. efter jag skjutsade oliver till skolan så drog vi hem och tjejerna fick välja en film medans jag skulle städa. jag hann dammsuga hela huset, samt vaska. sen skurat båda toaletterna och tvättat och hängt den.
gjort lunch till flickorna. bara på 2,5 timme. känner mig nöjd :) sötnos kommer hem halv tolv då ska vi äta lunch och sen drar jag till lägenheten och städar det sista. har tagit lite tid eftersom vi jobbat om varandra så mycket och barnen har varit sjuk. men nu ska det göras klart! skönt! sen blir det jobb för mig klockan 4 till stängning. känns så där.
har tagit ledigt i morgon så vi slipper ha barnvakt, anna ställer upp så mycket ändå. (du är bäst anna)
och i helgen blir det jobb.

hoppas ni vänner har det bra! och ha en trevlig helg.
kraam!

Kommentarer
Postat av: Tina

Du är utmanad!!!

2009-02-13 @ 18:37:54
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0