God morgon.


Börjar väll med utmaningen som jag fick för en dryg vecka sen av Therese! Var just inne på din sida och kollade men hittade ingen utmaningn där, så jag går utifrån att det är som de andra utmaningarna att skriva 7 saker om sig själv.

1. Under hela min uppväxt så har min kära mamma kallat mig för Snorhelga (fråga mig inte varför)
2. När jag var 7 år hade jag långt blont hår, ändå ner till rumpan , en dag blev jag less och klippte av mig håret till en pottfrisyr, mamma var så ledsen.
3. När jag bodde i göteborg blev jag påkörd av en bil för att jag inte tittade migg för. jag gjorde illa mig som tusan men skämdes så mycket när folksamlingen blev enorm så jag låssades som inget och gick. pinsamt kan man tycka.
4. När jag var liten så var jag expert på att spinka och skrämma folk. vi var ett litet gäng i jävre som rockade. en kväll skrämde jag en farbror så pass mycket att han fick ont i hjärtat och åkte in akut till sjukhuset.
5. En från jehovas vittnen spottade mig i ansiktet när jag berättade att jag var lesbisk.
6. Jag är rädd för hästar.
7. jag har egentligen lockigt hår men plattar det varje dag.

------------------------

så nu bär det av till mormor en timma och sen ska jag bjuda älskling på en thailunch.
ikväll ska vi ha myskväll. jag längtar! jobbar dock mellan 13-19.
Erica, jag hoppas du förstår att du är det vackraste som finns i hela världen och utan dig vore jag inget alls.
Du är världens finaste människa och jag är galen i dig.
<3

Kommentarer
Postat av: Tina

Har du lockigt hår egentligen!? Måste få se detta nån gång!

2009-02-04 @ 21:32:45
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: erica

Du är den finaste! Är riktigt lycklig som har dej i mitt liv!!!!

2009-02-05 @ 21:31:36
Postat av: Annavirrpanna

Ditt hår kan knappast kallas lockigt bästis.

Men det där med påkörningen var så roligt (fastän det såklart var lite hemskt ockå). Jag och Danne pratade om det i helgen och skrattade lite åt dig. Min tokiga Gres.

Saknar dig! <3

2009-02-12 @ 21:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0