Kommer bli en lång natt.


Hola!

har jobbat i snart 4 timmar på mitt första nattpass, bara drygt 6 timmar kvar ;) ... och jag börjar redan känna mig hyffsat trött, inte bra :P tur man har datorn iaf, det är ju en tidtjuv iaf. fast kanske blir man lite extra trött av att glo på den hela tiden också? varvar den med tv:n ;) eller lite snack med de andra tjejerna. Alla som jobbar här är verkligen så trevliga! hade tur som fick komma hit :)

i morgon när jag kommer hem, närmare halv nio på morgonen ska jag sova såå gott :) innan nästa jobb på coop väntar. tur jag inte börjar förrens kvart i fyra i morrn.

idag har jag beställt resa till mig och sockret, blir hennes 30års present. om 13 dagar åker vi till egypten en vecka, så gudomligt skönt. å det är så roligt att ge henne saker för hon blir så otroligt glad och tacksam! :) min fina tjej. <3

nåväl. ha en trevlig natt med god skönhetssömn :)



Kommentarer
Postat av: Erica

jag längtar så himla mycket!!!! Mest för att jag får vara med dej en hel vecka :) Inge jobb å inga måsten! Det blir UNDERBART!!!! Du är världens bästa!!!!

2009-12-29 @ 20:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0