Julafton hos oss.


Var jätte mysigt. Alla var på bästa humör och vi skrattade väldigt mycket. Erica har världens finaste faster, siv. Oj vad rolig människa. söt :)
barnen var extas över alla julklappar, roligt att dom blev så glada... de har lekt med deras nya saker hela morgonen. nu har jag skickat ut de stora , blev lite väl vilt här inne... bra att dom får göra av med lite energi ute i stället ;) vi har en åkbacke nära oss, där tog de plats :) Ida ligger och vilar... lillan var lite upp å ner i humöret, så lite sömn kan nog behövas :)

om drygt en timma drar vi alla till mamma och kenneth på julmiddag och mys :) bror med familj och majja och matte kommer också. och kära mormor så klart :) <3

fick en jätte fin julklapp av älskling. blev som två i en :) En helg i januari ska vi bo på fint hotell i umeå. då kan vi vara en kväll med min familj och en kväll för oss själva med romantisk middag :) lovely. har så fint socker! älskar dig.

hoppas ni andra också haft en fin julafton och att resten av julen blir underbar!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Skönt att läsa att julaftonen blev fin. Klart det är jobbigt att va ifrån sin familj men tänk nästa år får du ju va med dem.

Jag längtar äckligt mycket till våran umehelg...

Vi går om varann ohälsosamt mycket! Ska bli underbart! Jag älskar dej!

2009-12-26 @ 12:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0