hello.


Jag ska strax och jobba, 45 minuter kvar. SUCK. har väldigt stor lust att ta ledigt, men så funkar det ju inte.
dessutom ska jag köpa mig en ny cyckel så jag måste ha pengarna.

jag vill vara hemma med älskling och pussas hela dagen!<3
hon är på syntest nu. hoppas det går bra. och att det inte visar några ålderdomstecken ;) (sämre syn)

ida är super glad idag och världens sötaste. inte konstigt att man inte vill fara härifrån.

nej nu ska jag börja göra mig klar.


ha en fin dag mina vänner.
kram!

Kommentarer
Postat av: Erica

Mäh vaddå spä på åldersnojjan? ha ha

tur att jag bara såg lite sämre då :P

Hoppas din dag på jobbet blir fin. vi saknar dig massor här hemma!

2009-04-22 @ 13:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0