min helg.


Fredag : Jobbade till 20.15 , hängde lite med erica och anna. Drog iväg till issas födelsedagsfest , och det var sååå kul att se dig issa, sötnos :) mådde tyvärr inte så bra så jag var tvungen hem och sova så jag skulle orka stiga upp 6 lördag morgon. då blev det jobb 7-15.15. hem och duscha. middag hos gunnel med hon hennes son och ena dotter, pappa och atle :) de va väldigt gott och trevligt! sen bar det iväg till Erica ... och det var också väldigt trevligt! :) i dag har jag varit hos moster H med mormor. fikat med cissy , pappa och gunnel. sen gick jag å cissy hem till mig å snacka lite skit... handlade på coop , snackade lite mer skit :P sen var det dags för mig att jobba! slutade 22.15 i kväll. efter det har jag hunnit till erica en sväng och sen max med marcus :P niiiiiice.

nu har jag nyss duschat å tänkte sova :)

peace!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0