Goddag!


Har inte alls varit särskilt bra på att blogga den senaste tiden, illa! Men jag ska försöka bli bättre.... bara de att man tycker man har tusen andra saker att göra och som är viktigare :) kanske eg är ett bra tecken att man inte hinner blogga så mycket , verkar mer som att man har ett liv då ;) eller...

min vecka hittills ,

I måndags jobbade jag halvdag och andra halvan fick jag pussa på min älskade atle. Sköter han extra mycket nu när maria är utomlands. allt för att han ska slippa vara så länge på dagis. Tisdag hände inte mycket , hade kvällsjour så jag sov alldeles för länge och sen var det som sagt coop hela dagen och kvällen. blev en tidig kväll eftersom Atle kom 06.30 på onsdag när jag var ledig. vi hade en himla mysig dag! vi hann till moster och säga hejdå. (dom är i USA , och jag bor i deras hus nu i 3 veckor ) (kattvakt, hundvakt,blomvakt,mat-tant) sen drog vi till erica och var med henne och ida :) sen hämtade vi viccan och tog med henne till stugan där kenneth väntade och där jag lämnade shia. mitt lilla barn :)
sen drog vi hemmåt och johnny kom och hämtade söt killen. då bar det iväg till nästa dagis och fritte för att hämta 3 andra söta barn! :) och vi hade en jätte mysig eftermiddag med läxor, kortspel, memori och lite film! Sen kom deras söta mamma hem.

idag har jag jobbat kort dag, hämtat atle på dagis. vi har varit ute med tess (hunden) och atle somnade sött i sin vagn. där han fortfarande ligger. jag har medans hunnit hänga tvätt , ätit lunch och haft kunder i affärn. (min mosters affär, ögonsten.) jenny kommer nog snart och är med oss. sen kommer bror och äter middag med oss. sen bär det av till erica för lite häng där :) det ser jag fram emot!

som ni märker, fullt upp men väldigt fina dagar....jag klagar verkligen inte ! :)
kram på er!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0