En vind..


... kom och sopade ner mig. bara så där pang. jag behöver semester. jag är helt slut. orkar knappt tänka.
sen att nära och kära mår pyton gör inte saken bättre. en känsla som inte vill ge med sig, en blandning mellan att känna sig i vägen och att vara otillräcklig ... den gör mig GALEN och jag får så jävla ont i hjärtat.

Har pratat med pappa idag, kände att jag behöver få kramas med han! Ville komma till umeå , men han kanske ska hit. på ett sätt hoppas jag att han inte kommer så jag får fara , får mer tid med pappa då :) åsså lite miljöombyte. Det skadar aldrig.

nu ska jag gå och sätta ihop alla spikmattor som har kommit och sen ring alla kunder som har beställt. sen är det middag och affären öppnar. och hunden... den behöver som vanligt sin motion.

ha en trevlig kväll mina vänner.
kram!

Kommentarer
Postat av: sussi

kram på dig.... vet hur d kan kännas ibland.....

2008-09-29 @ 16:37:10
URL: http://sussilussan.blogdog.se
Postat av: sussi

det känns alltid bättre imorgon.. =)å allt ordnar sig alltid... säger min pappa iaf.. hihi..



jag å anna ska skriva vårt exjobb om interkulturell pedagogik.. har inte hunnit finslipa på frågeställningar å så riktigt än, men något om pedagogernas tankar kring den sorts pedagogiken, hur man jobbar med mångkulturella barngrupper.. låter kanske lite krångligt? :)



kramar till dig...



kram på dig...

2008-09-29 @ 19:31:03
Postat av: sussi

oj, blev visst dubbla kramar där på slutet! haha!

2008-09-29 @ 19:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0