Min helg.


Fredag : SÅ förskyld. migrän. feberfrossa. Mensverk. Det blev en sjukskrivning! Inte ofta det händer vill jag lova, men jag hade aldrig pallat med coop den dagen. En fredag dessutom när tempot är som högst. Kvällen spenderade jag hos Erica, hennes fina syster kom också å var med oss. vi såg en komedi ... helt ok.

Lördag: Kidnappade mormor och drog till stugan. Myste på där i nån timma. alltid lika bäst att komma dit. till min älskade mamma! och världens bästa kenneth. Tess fick följa med och springa av sig lite. Det blev Tacos och film senare hos Erica och barnen. Och anna kom och såg film med oss :) denna gång en thriller/rysare "1408" , den var också okej men ganska seg. å inte alls skräckig nog för att jag ska kunna kalla det för rysare.

Söndag: Vaknade klockan nio. låg till tio. Sen duschen och frulle. sen väckte jag min kära kusin patrick å vi fick världens städryck. allt för att moster ska trivas när hon kommer hem i natt :) Vi dammsugade, Skurade, Dammtorkade, städade toaletterna, tvättade, vek tvätt, renbäddade. ah...fint blev det iaf :) vi drog och handlade och hämtade marcus. Vi gjorde middag och hämtade mormor som fick äta med oss. trevligt :) sen bar det väg till stugan för att hämta mitt älskade lilla barn. Jag har hunnit komma hem, städat undan här hemma. pussat på shia. å nu sitter jag här. Om ett litet tag blir det en sväng förbi kanalgatan också. sen blir det nog en tidig kväll, börjar 6 i morrn bitti. På brödet. hmm.

I morgon ska jag titta förbi syster som har fått egen lägenhet i helgen :) och städa lite mer här hemma. köpa nya blommor eftersom jag helt glömt bort att åka hem och vattna dom jag hade :P Sen har jag äran att vara med ericas barn när hon jobbar kväll i morgon. mys!

den här veckan kommer bli bra. väldigt bra :)
kram på er mina vänner. Hoppas ni också haft en bra helg!


Bild : Min dotter.


Kommentarer
Postat av: Marith

Hallå!

Jag tror inte bilden blir synlig för alla utan då blir det nog privat visning "fniss"

Alltid lika roligt att se dig oxå min älskade vän!!!!

Ses i morron!

Kram Marith

2008-10-06 @ 18:37:51
URL: http://www.husvidhavet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0