Godmorgon mina vänner!


Då var det måndag igen. Och eftersom jag jobbat hela helgen har jag äran att vara ledig idag, mycket skönt!
Har även äran att va med tre små änglar , två som nyss blivit skjutsade till skolan och en söt tös som väntar på att jag ska komma så vi kan bygga lite legohus :) När hennes kära mor slutar jobbet så ska vi alla fara till maria och atle och leka :) å äta lunch. mysigt! :) ida har pratat om atle hela morgonen, söt :)

i helgen blev det nästan bara jobb. hann umgås lite också men nog var det väldigt lite...eftersom jag hade kvällsjour både lördag och söndag.

i veckan kommer mari och andreas hem från malmö , jag längtar massor!!!!!! :) så kul det ska bli att se dom.
ska även försöka hinna med en tjejkväll med mörti åsa och erica. kanske i morgon?
åsså ska jag köpa vinterdäck, inte KUL. de som känner att dom vill lägga ett litet bidrag  , ni får gärna göra det ;)

annars består mitt liv typ enbart av lycka. DET är inte illa.
<3

ha en fin dag! kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0