botten is nådd.


hur kan man plötsligt hata sin arbetsplats som man alltid så himla mycket tyckt om.
senaste veckan har jag nästan inte sovit nått , förutom när jag får ligga nära hjärtat.
Gruvar mig för att gå dit , känns skit jobbigt att vara där. å när jag slutar så börjar jag gruva för morgon dagen.
jag har ingen motivation , jag känner mig likgiltig och undrar vad jag eg gör där. Det känns som det gått för långt och jag har inget mer att ge. Just nu önskar jag att jag hade sökt in till skolan för start redan nu i januari. I stället måste jag orka till augusti , det är långt dit. mitt enda hopp är att jag över semestern ska hinna bli lite mer pepp , ha lite mer ork.
kändes idag på jobbet som om jag levde i en gammal kärrings kropp , sliten och helt slut i ork. stegen var så otroligt tunga. vet inte hur många som frågade hur jag mådde , de va gulligt :) men det va ju inte meningen att det ska synas.
nä , jag hoppsa det blir bättre.

i eftermiddag har jag varit med min finaste jenny , kändes som gamla tider, hon fick mig att skratta :)
jag älskar dig så mycket.

nä nu är det dags för middag. ska göra bakad potatis å räkröra.
hejs.

Kommentarer
Postat av: sussi

kolla upp om d finns platser kvar eller nån chans att du får söka i efterhand? eller så hoppas du på nån kurs i väntan på annat..... :) några tips bara..



jag tror jag vet vem d är.. känner igen namnet... har hon barn? tror att hon känner en tidigare arbetskamrat till mig.... :) grattis iaf!!



jo, nog kommer vi framåt.. plitade ner 6 sidor idag! :)



kraaaaaaaaaam

2008-10-29 @ 16:42:44
Postat av: Erica

Jag hoppas innerligt att semestern får dig att må bättre! Är jobbigt att se dig må dåligt och inte kunna hjälpa, spec eftersom du tröstat mig så många gånger!!! Säg till om det är nått jag kan göra!

Du betyder så jävla mycket!

2008-10-29 @ 19:46:02
Postat av: Marith

Men älskade vän..... vill inte att du ska må så här!

Du vet var jag finns, ta pausen vi talade om idag!

Tack för att tror på mig och mina drömmar som blir utlopp i en blogg om allt & inget!

Puss puss hoppas du får sova i natt!

Massor av kramar Mörti

2008-10-29 @ 19:50:11
URL: http://www.husvidhavet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0