Thailand - Krabi Ao nang


Hola!

Framme och hur tard som helst. har varit pa resande fot sen i lordags halv tio. nu ar klockan 22.19 thai tid. 6 timmar fore er. hur som helst sa gick resan valdigt bra. inge problem alls. men alla har varit med dod an levande. vi kom till hotellet och dar bot vi genast om och la oss vid poolen. mulet men varmt. jag och kuttis var dom forsta som hoppade i. sen gjorde jag ett tappert forsok att somna pa solstolen men sippans kusiner (flugorna) ville inte lamna mig ifred , sa jag gav upp och istallet lunchade vi. gott. sen gick vi till stranden och tittade lite pa vilken restaurang vi skulle fira pappa pa i morgon nar han fyller 50ar. och alla utom pappa tog sig en timmas massage. riktigt nice vill jag lova. kroppen behovde det. sen drog vi hemmat  , jag a marcus tog oss ett dopp i poolen, det ar otroligt kvavt har. skont var det. sen dusch, breezer och mot stan. dar har vi shoppat lite och atit middag. jag har kopt en t-shirt at kenneth som farsdagspresent.

nu sitter jag a kuttis har. marcus pappa och gunvor har gatt upp till rummet, alla ar verkligen helt slut.
i morgon bitti ska vi aka langtail bat till on Raily island. riktigt nice. hoppas pa battre vader da. det har forresten regnat lite tva ggr i dag med.

det viktigaste av allt ar att du erica forstar hur ackligt mycket jag saknar dig. inte for att det kom som en chock. men anda.
jag alskar dig.


orkar inte skriva mer i kvall. sova nu. natti!!

ps. kuttis har inte skrikigt sa mycket. =)

kram mina vanner!

Kommentarer
Postat av: Erica

Låter som om ni funnit er tillrätta ganska bra :)

Skulle själv behöva en massage efter helgens slit ;)

Skulle såklart mycket hellre ligga i värmen med er!

Hoppas ni får bättre väder imorgon då!!!

Hälsa thomas och gratta så mycket!

Saknar dig massor gumman!!!!

2008-11-09 @ 22:28:34
Postat av: sussi

tack för uppmuntran! :) ha det nu sååå bra därborta!! kramar

2008-11-10 @ 10:30:47
URL: http://sussilussan.blogdog.se
Postat av: Elle

Hej! Vad jag har tänkt på er! och dom minnen jag har från vår resa. Hoppas det går bra utan mig, och att markus tar över mina "jag tror det är en korkodil under sängen" Blir kul att läsa bloggen din framöver. Ha det bäst! Simma lugnt:)Hälsa åt allihopa!

2008-11-10 @ 15:03:11
Postat av: Mamma Mu

Saknar dig min älskade lilla snorhelga! Fyra veckor är vääääldigt länge. Puss och kram, var rädd om dig!!

2008-11-10 @ 19:05:45
Postat av: Sofia

Tycker mycket om det du skrivit! Trevligt att se lite sunda grejer och inte endast det vanliga sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0