Nya james bond filmen.


var vi nyss och sag pa bio. det kostade hela 14 kr ;) filmen var bra men de hade svin kallt i bio salen sa vi holl pa att frysa fast.... men annars bra ! =) eftersom vi inte tar oss till bangkok sa har vi bestamt att stanna har i KL ett tag. vet inte hur lange. guesthouset vi bor pa nu ar ok. rummet har en bokhylla och 3 sangar , innan detta stalle bodde vi pa lyxhotell dar hade vi 2 sovrum med dubbelsangar , 2 badrum , ett kok, ett stort all rum som inneholl kontor, vardagsrum med tv och soffor , vi hade tvilling tornen som utsikt genom fonstret och alla andra fina byggnader (vi bodde pa 22 vaningen)
sa med andra ord har vi gatt ner i priserna ;) men har ar dom trevliga. omradet ar okej.

idag har vi varit pa themepark , dar vi hade intrade till nojesparken , vattenlandet och skrackhuset. SVIN KUL !!!

na nu ar klockan snart 1 pa natten. dags att sova
kram pa er dar hemma!

Kommentarer
Postat av: Erica

Skönt att ni bestämt er för att avvakta med bangkok. Har tänkt på er så mycket idag, varit så orolig!

Hoppas ni får en lika rolig dag imorgon!

Jag saknar dig gumman! Så himla, himla mycket!



Puss

2008-11-26 @ 21:53:46
Postat av: marcus

kan meddela om att de var tva stycken som skrek i skrack huset. gissa vilka? :)

2008-11-27 @ 04:17:10
Postat av: Dad

skreeek,

tänker på getinglarverna som var så delikata och då blir det svårt att gissa. Berätta nu vem mer än Marcus som skrek, jag klarar inte av att gissa........

Kramar

Thomas

2008-11-27 @ 08:41:50
Postat av: sussi

skönt att höta att ni har d bra.. trist att det är dåligt väder i KL, storm på langkawi å invadering i bankok.. :( hur länge till blir ni?



ps. här är allt bra! :)

2008-11-27 @ 11:19:03
Postat av: elle

hej! Ta det lungt och far inte till oroligheterna är ni snälla. det kan ju hinna lugna ner sig senare så ha inte så bråttom. Tänker på er och jag väntar på ett mms fran marcus :) Tack för vykortet, hajar,jag visste det. läskigt värre det där med ormen, tur vi slapp det när jag var med hade nog aldrig kunnat sova efter det. Saknar er massor. 1000 kramar från lilla jag!

2008-11-27 @ 15:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0