naha.


vi vaknar i natt av att pelle (kuttis kille) ringer och ar orolig... det hade da angripit sig pa bangkoks flygplats. da sag vi sms fran airasia att flyget var installt. sa nu sitter vi har , maste checka ut om 2 timmar ... inget nytt hotell, inga malaysika pengar. daligt vader i hela landet. yeah. vi funderar pa att flyga till phuket och ta oss till bangkok darifran. for dit ska vi.
vi far se hur det blir. lutar ditat.

erica, grattis till huset... det ar du sa vard =) kommer bli sa mysigt och bra!

kram pa er dar hemma. alskar er !

Kommentarer
Postat av: Erica

Men sötnos, det måste du förstå att vi är oroliga... Allt vi pumpas med nu är alla oroligheter på flygplatsen i bangkok, och ni skulle ju dit.... Vi är alla vansinnigt rädd om er!

Håll oss uppdaterade!

Puss

2008-11-26 @ 07:22:00
Postat av: Dad

Hej,



Sköönt att höra, kan inte skicka eller ringa med min tel så Monika messade varning till er igår.

Kan du förstå att min tel blev beloppsspärrad efter Thailand, man är väl inte kreditvärdig längre efter två veckor med ungdomsligan !!!

Jag kom hem halv fem tisdag morgon och jag hoppas verkligen mamma Gunvor kom iväg med sitt plan efter midnatt då hon väntat sen lördag em....

Låter lugnare med Phuket.

Tack underbara ungdomar för två fina veckor.

hälsn // ungdomen TH



2008-11-26 @ 09:09:10
Postat av: Dad

Jag är värre än farfar, min kommentar försvinner när jag ska skicka....

Monika skickade varning till er igår då inte min mobil kan ringa ut eller skicka mess....kan du förstå att den spärrades av Telia för att beloppsgränsen överskridits. Man är tydligen inte kreditvärdig efter två veckor på Thailand med undgomsligan.....

Hoppas verkkligen mamma Gunvor kom hem midnatt mot tisdag då hon väntat sen lör em. Jag var hemma halv fem tis morgon.

Tack underbara ungdomar för två fina veckor !!

och tack för att ni inte hann till Bangkok. Phuket låter lungt o bra tycker jag.

Hälsn från ungdomen TH

2008-11-26 @ 09:22:58
Postat av: Anonym

2008-11-26 @ 09:24:41
Postat av: sussi

flyg till langkawi me air aisa! :)

2008-11-26 @ 12:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0