Chicken Island.


I dag har vi varit pa chicken island. mitt forsta intryck var....hmm ska det va sa har litet. det var hogvatten sa hela stranden lag under vattnet men kom ju upp senare under dagen. oh va fint det var. kommer bilder =)
vi var dar till 3 och sen akte vi hem. sen har dom andra varit pa massage medans jag tog en tupplur, var helt slut.
vi har atit god middag och pappa kunde antligen folja med. han mar mkt battre. tur!
sen skulle vi pa starbucks men det hade stangt. vi har missat det nu 3 kvallar, sa javla typiskt.
kvallen avrundades med lite drinkar och banana split pa en mysig restaurang.

i morgon bitti aker vi med farjan till phi phi oarna. blir att stanna 4 natter. pa ett himla fint hotell =)

har kommer lite bilder fran idag.






haha ni behover inte mobba mig for mitt fina harband. jag har kanslig panna okej ;)


till dig per =)







igar tande kuttis en halsning till jalle. En fin lampa som dom tander och slapper ut i himlen.

Kommentarer
Postat av: Erica

Hoppas ni får det lika fint där :)

Men vet du vad tessan? Börjar tro att dallan ¨får rätt! Hon skoja idag och sa att det skulle börja gå rykten på stan när du kommer hem. Rykten om att jag är otrogen med en mörkhyad :P

Ha ha! Snygga är ni allihop! Passar fint där på stranden :)

2008-11-13 @ 18:17:45
Postat av: Anna L

Hej lilla gumman. Jag vill bara tacka dig för hur glad du gör min syster. Fick just ett samtal från henne, då hon överlyckligt berättade om ditt senaste påhitt på överraskningsfronten. Kul att ni har hittat varandra och att hon äntligen får den uppskattning hon förtjänar. Ha det riktigt bra, sexy! Ha ha! Efter dina bilder får syrran vara rädd!

Kram Anna

2008-11-13 @ 23:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0