bye bye phi phi


snart gar baten fran phi phi till koh lanta. dit vi eg inte skulle pga av alla maneter. men nu blir det sa.
vi ska bo pa ett fint hotell som heter garden bee tror jag, 30 meter fran stranden, underbart !
som svar pa era fragor. JA vi anvander solkram =) flera ggr varje dag, och starka. vi har haft 30 hela forsta veckan och gatt ner till 15. nu har jag 4. av de har dagarna som vi haft sol sa har jag BARA varit i skuggan varannan dag for att vila skinnet. och jag har bara brant mig pa ryggen (tydligen eftersom jag flagnar .. men inte haft ont) sa vi har skott oss valdigt bra =) men jag marker hur min kropp borjar vanja sin i solen .. det tar inte lange innan jag far mkt farg. borjar bras pa mina foraldrar dar.

na nu ska jag och marcus ga och ata lite frukost.
ha det jatte bra dar hemma och ta hand om varandra!
ses om 3 veckor.
hola!

Kommentarer
Postat av: Sandra!

Hejsan!



Jag har jättebra tips till dig :) 2 sidor där man får presentkort på kläder och prylar helt GRATIS! Det finns ju onändligt många såna här sidor men dom här två är helt klart bäst och lättast att tjäna poäng genom :)



1. GRATISKLÄDER



Denna sida är underbar. Jag har nu fått 1000 kr i presentkort därifrån :) Man kan välja att få presentkorten från Gina Tricot, H&M eller JC. Missa verkligen inte denna sida!



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803



2. GRATISMODE



Denna sida är det otroligt lätt att få poäng genom. Registrerar du dig via mig får du 50 p + att du får 30 poäng till bara genom att klicka på några länkar. Du får också poäng genom att skriva om sidan på din blogg eller bilddagbok :) Det som är extra bra med denna sida är att man kan välja presentkort från fler butiker + att man kan få upp till 1000 kr i ett presentkort :)



www.gratismode.se/?c=3766



Lycka till!

2008-11-18 @ 03:33:54
Postat av: Moster H

Börjar Thomas och Kuttans mamma att längta hem eller vill dom stanna med er? Låt inte Marcus dricka för mycke alkohol????? Jag tycker inte synd om honom. KRAM Moster

2008-11-18 @ 08:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0