sverige!!!!!!!!!!!


underbart att dom orkar så bra mot duktiga canada! men fan att dom fick ett sånt sumpigt mål nu just i slutet på 2:a perioden. jaja...ännu har dom chans. trodde dom skulle va såå mkt mer efter.

har varit en stressig dag i dag. massa spring på stan. middag och vårdcentralen med mormor. jobb. packning. bila till umeå. å hockey :) underbara sms från jenny, tack sötnos :)

fast nånting saknas..... så klart. :)

nu ska jag fortsätta se. hoppas ni mina vänner får en fin helg. det ska jag ha :)
ska träffa angelica i morrn :D :D :D :D

ps. martin beck är turk, visste ni de?


kärlek!

Kommentarer
Postat av: sussi

tjo! jag pluggar i luleå, men gör en termin i sthlm.. =) interkulturell pedagogik.. fanns inte nåt sånt i luleå så... plus att anders bor ju här..

yes, ante e från piteå.. 82:a från pitholm... =) han e förresten polare me gustaf, som oxå bor i sthlm nu.. han kanske du känner? har som för mig att han nämnt dig nångång... =)

trevlig helg du me! hur gick matchen då? de höll inte ända ut? kramar

2008-05-17 @ 09:55:07
URL: http://sussilussan.blogdog.se
Postat av: Christoffer

Är jag extremt trög eller är din Martin Beck-fascination något konstigt?

2008-05-18 @ 02:17:57
URL: http://hedgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0