kärlek.


Åh vilken underbar dag.
jag älskar att det finns så mkt kärlek i mitt liv :) alla dessa underbara människor runt omkring mig. total lycka.
jag får gåshud när jag tänker på hur fina människor som jag har i min vardag. jag är så glad och jag uppskattar det så väldigt mycket.

Några som gör min vardag lite extra fin, ni som jag har lite extra mkt i vardagen. Erica och Viccan (och linus) ... ni är två underbara änglar som jag älskar så otroligt mycket. tack för att ni finns och för att ni gör mig så glad :)
ni är sjukt fina vänner!

och till lilla majja. jag blir frustrerad. livet är inte lätt. du har det inte lätt. världen är inte lika fin och enkel som du tror.
alla människor är inte snälla. men du är. och jag älskar dig. och jag kommer aldrig att lämna din sida, vare sig du vill eller inte. <3

nu lite hjärter och sen sova lite. blir badhus för atle och faster i morrn bitti! :)
godnatt. kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0