Härligt.


Stugan är verkligen en medicin för själen. Luften , lugnet , privat , havet  .... listan kan göras lång :) jag älskar den här platsen !! jag har varit duktig och gjort hemmagjorda hamburgare, det blev gott! sen har jag bjudit på en nyttig efterrätt. i morgon blir det saffrans couscous med kyckling och tzatsiki. försöker lära dom att laga lite mer fettsnål mat :) hittills har det ju gått bra.

jag och mamma har planterat plantor och gjort en massa nytta på gården. druckit några koppar kaffe och sett på cops. sen har alla suttit med varsin dator i knät och spela spel :P mysigt.

snart är det nog kväll. ska upp tidigt i morrn. jobbet kallar.

sätter in några bilder på atle. världens finaste kille :) älskar dig såååååååå mkt !!!

längtar tills imorrn , :)

natti.

image105

image106

image107

image108

Kommentarer
Postat av: Annavirrpanna

Alltså, Atle. Jag smälter. Ett sånt litet charmtroll!

2008-05-29 @ 17:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0