God morgon mina vänner !! :)


har vaknat flera ggr men lyckats somna om... men sen ringde min kära bror strax efter nio .. då va de kört :) Han ville jag skulle hämta atle på dagge, vilket jag mer än gärna gör. trevligt med mat främmande , vi som ska göra god mat i dag :) potatis gratäng och fläskfile. å nån sallad. nice.

men innan dess. kring tolv ska jag till min bästis och leka :D ...hoppas det är soligt nog att sitta ute på deras veranda och sola, me like it.

sen ska ja å majja ha en mys kväll. kramas och prata. sen tänker ja försöka få med henne ´på en joggingtur :P får se hur det går.

annars blir det lugnt, ska upp klockan 5 i morrn bitti.

ha en fin dag mina vänner !
pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0