apdag.


Tröttast, segast, allmänt opepp. tänk vad för lite sömn kan göra en omännsklig.

jobbet idag va lite segt men gick bättre än väntat, piggnade till hyffsat snabbt ändå. nu har jag slutat. hunnit med och handlat. hackat allt som ska på pizzan. (ska ha avskedsmiddag med frida!!:( .... nu tänkte jag hinna spela en hjärter innan det är dags att kavla ut degen m.m

ikväll är vi några som ska till luleå , på seans. ska bli intressant. kanske lite märkligt. men fortfrande väldigt intressant. kanske man får svar på nån fråga, vem vet.

nästa vecka ska jag bo lite hos mammsen :) ska bli mysigt. och väldigt behövligt. måste få sova ! och där sover man gott. och tryggt. älskade mumbi.

vad ska ni mina vänner göra i kväll?

kram.

snart helg :D

Kommentarer
Postat av: Hed

Skriva på en inlämningsuppgift, tråkigt! Ska du på seans med Frida?

2008-05-14 @ 14:45:49
URL: http://hedgren.blogg.se
Postat av: sussi

seans? spooky du.....

har inte facebook.. blogg, pixbox å så fick räcka.. =) mmmm... d närmar sig! snart åker vi! har planerat in första veckan ungefär iaf.... spännande!!! KL, penang å langkawi, sen får vi se..

kramar!

2008-05-14 @ 21:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0