Alla snarkar utom moi.


jag hör hur kenneth drar timmerstockar. mamma snarkar lite tystare och shia ligger här på sidan om mig och piper och sover så sött :) jag lyssnar på en massa musik , läser en grym bok och kollar mailen lite då och då. jag känner för att skriva fina saker till fina människor. lätt att bli sentimental på kvälls kvisten ;)

AnnaPannaVirrHöna - Varje dag så är det nått som får mig att påminna om dig. I nästan allt jag gör så finns det nått unikt i den situationen som förknippas med dig. I bland kan jag undra hur nån (på ändå hyffsat kort tid, några år) kan ha en sån självklar plats i mitt hjärta. en stor plats. Du är hundra mil bort , men du känns alltid nära. Om det är någon av alla mina vänner som jag verkligen känner mig trygg med till 100% , som jag vet lyssnar och ger tillbaka. som jag vet vill finnas och som visar det ... så är det du utan tvekan. Du är livsviktig. jag älskar verkligen dig av hela mitt hjärta! Du är en sån fin människa på alla sätt. Tack för att du finns!!

Viccan - Du är min livslånga bästis. Från barnsfötter till vuxna människor (någolunda ;) ...Du har alltid funnits där och jag vet att det kommer att vara så. Jag älskar dig, och din familj och skulle göra vad som helst för er. Känner mig alltid så himla välkommen och att veta att jag kan dyka upp dag som natt är en trygghet. Du är änglalik och godhjärtad utan dess like. Ingen kan nog vara så snäll som dig. jag är stolt som får vara din vän. Mitt liv skulle inte funka utan dig. Du är så underbar. Ingen kan ta din plats. jag behöver dig ! jag älskar dig !!! Din gres för alltid :)

Jenny - Samma där. vänner i så många år. Vi hörs inte så ofta och det har nästan alltid varit hyffsat länge mellan gångerna vi hörs.... ändå så vet jag att du älskar mig väldigt mycket , att du finns om jag behöver dig. vi har aldrig behövt höras , vi vet ändå hur viktiga vi är för varandra, det betyder att vi har en säker och trygg vänskap. Du är den enda som sett hela min svarta tapet, du vet nästan alla detaljer... det vet ingen annan. Det säger väll en hel del? vi delar på det som är svårt , och vi delar på det som är bra. ge och ta. Sticky love , vi mot världen!

Danne - Min trygghet. Min familj. Du är energin jag behöver. Aldrig har jag nånsin fått uppleva så mkt kärlek och så många kramar på sån liten tid. Vi är som klister , går inte att hålla sig borta när du är i närheten. när jag har turen att ha dig hos mig. den tiden du inte är det , så är du ändå varmt om hjärtat. I mina ostadiga dagar på göteborgstiden så ramlade jag mot dig och du tog hand om mig, alltid. jämt. Du är kärlek. Du är nog den enda killen som nånsin fått mig att vilja ändra läggning ;) DE DU!
jag älskar dig , jag älskar dig, jag älskar dig !!! Du kommer alltid att va en av de viktigaste personerna i mitt liv.
Stanna hos mig.

Erica - Dig har jag inte fått möjligheten att känna länge , men en sak är säker ... du roffade åt dig en stor del av hjärtat snabbt. Du är en av de få människorna som kunnat göra ett snabbt intryck och så jävla bra. Du är en sån otroligt stark människa och varje dag så får jag äran att beundra dig, lära av dig. Att se på dig, att se hur du lever och lär gör mig till en bättre och starkare människa. Jag har mer än en gång tänkt att jag vill vara som dig. Du har ett otroligt vackert skal som jag skulle kunna skåda i tusen år , och att det kunde va precis lika fint innuti är bara helt underbart. Jag visste fort att jag ville gå brevid din sida, få vara din vän för livet. I dag kan jag inte tänka mig en vardag utan dig. Du förgyller mitt liv , du ger min dag färg. Du gör den viktig. Tack för all kärlek och tack för en ny fin vänskap. jag älskar dig ! <3

Mari - Du är nog den intressantaste människan jag mött. Aldrig har jag träffat en människa med mer kunskap om livet, om känslor. aldrig har jag träffat en mer öppen person , men ändå så sårbar och vacker. du utstrålar det man vill känna för livet. du är hopp, du är framtid och du är en sann vän. Du är som pricken över i:et. jag kan inte räkna nätterna vi legat och pratat om allt och inget. framför allt om kärlek och det som betyder. Jag kommer aldrig glömma dina armar som hållt mig trygg under så många nätter. sked det betyder mari. Jag känner mig verkligen så älskad av dig, och hoppas verkligen du kan känna detsamma. Du är en livsnjutare utan dess like. Du är en förebild för mig men för så många andra människor som du stöttat så länge som vän och som stödperson. Det du gör dagligen får mig att se upp till dig ännu mer. Jag kommer aldrig glömma allt du gett/ger mig. Mari bränboll , vackra människa ..... me love you.


Hela min familj - Mina underbara syskon + maria! . Syskonbarn. Mina underbara föräldrar med respektive. Utan er så hade jag varit en liten fis i rymden :) Ni klår alla , ni är ju dom som gett mig hopp, lust. ni tar ner mig på jorden när det behövs. ni ser tårarna som inte hunnit rinna ännu. ni känner mig utantill. min kärlek till er går inte att sätta ord till, så därför låter jag bli. nii är dom viktigaste som finns, och jag älskar er högt och länge!


dumt att man inte säger sånt här lite oftare.
finns några till jag skulle kunna nämna här, som definitivt är värt det, men nu har jag skriv kramp :) dags för att läsa lite mer bok.

sov sött mina vänner !

Kommentarer
Postat av: jenka

min kära vän! åh vad jag älskar dig. du är min vapendragare. så fina ord från en så otrolig person, det finns ingen som du tessan.du är min lilla prutt.PUSS!!

2008-05-30 @ 00:40:30
Postat av: Annavirrpanna

Söta bästa fina.
Nu fick jag tårar i ögonen. Du är så en så fantastiskt underbar vän på alla sätt. Du är trygghet och kärlek. Det finns ingen som du!

2008-05-30 @ 09:28:19
Postat av: Fanny

Hihi, så fint skrivet :) Jag fick typ rysningar! Ha en underbar dag Tessan så får vi höras någon dag framöver om vi ska hitta på nått! :)

2008-05-30 @ 09:31:40
URL: http://fannyspjuth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0