you saved my day...


as always...




är hos mari och städar. (inte just nu då) det går bra och vi är snart klara. mari står å gör toan ..men jag har besöksförbud , det luktar fis. tjejen är dålig i magen. (och hon ska sova i min säng?) jisses. Kanske blir att ta en sömntablett så man deckar snabbt ;) haha...förlåt mari. men du vet. jag och bajs är inte direkt gjorda för varandra.

i morgon är jag ledig. LOVELY!!!!!!!!!!! men då blir det jobb på torsdag istället :) men de blir bra! Erica är också ledig så det blir att titta förbi henne å se vad tjejerna gör :) sen ska jag och mari ha en filmkväll. mys!

jag trivs väldigt bra just nu :) Älskar alla runt omkring mig, spec bästis!

nåväl. städet.

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0