Helgen.


IGår Fredag : Jobbade mellan 6-15.15 , viggo sötboll kom halv fyra och stannade till halv sju. vi drog på stan å köpte mackans present. drog till mormor medans han sov å jag fick lite kaffe :) sen bar det hemmåt å vi busade och åt å böt blöja tills viccan kom å hämtade :) Viggo är helt underbar !!

Sen gjorde jag snabbt middag å böt om. råkades somna lite på soffan. Erica ringde å sa att hon va på väg. Blev coop och godis. å sen anna!! :) Där slappade vi med film från när dom var i lycksele ... oj oj oj tror de va längesen jag såg nått så kul. haha du var rolig erica. kul att du bjuder på dig själv ;) haha. söt.
Anna var en väldigt bra kamera man. och barnen var väldigt underhållande !

sen blev det yatzy. ja..behöver jag säga hur det gick ens... ni förstår ju själva att jag vann mest så klart. Erica vann faktist inget alls. hon skyller säkert på sin hosta.

sen bar det hemmåt och det tog inte många minuter så låg jag i sängen och halvsov. va riktigt trött faktist.
vaknade dock 4 å kunde inte somna om förens kring 8. lite jobbigt.

nu blir det duschen och sen kalas hos marcus. sen jobbet några timmar.

ikväll vet jag inte vad som händer. men nånting eftersom ajg är ledig i morrn!
i morrn har jag itne heller några planer. kanske stugan om det är så här fint.
ska iaf bli skönt med en ledig dag :)

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0