godnatt mina vänner!



Väldigt trevlig kväll :) tusen tack.
nu är det sova, börjar 6 i morgon bitti....jobbigt! hoppas på några timmars sömn, får se hur det går :)

en bra låt : Tell you something med Alicia Keys

nä. höres :)

natti. dröm sött. det ska jag.image94


HAHAHHAA!!!!!!!!!!!!!! DEN HÄR BILDEN HADE JAG TOTALT GLÖMT BORT. OH MY!!! JAG FRÅN VÄNSTER JALLE I MITTEN OCH MARI TILL HÖGER. VI HAR TJEJKVÄLL PÅ STUGAN OCH HAR JUST LEKT BLINDA LEKEN HAHA!
JA HERREGUD, DE VA TIDER. SEXIGA VÄRRE. MMM

haha... kolla in maris blick. hon är sugen. riktigt sugen.

och jalle har sin leopard trosa på skallen. (brist på ögonbindel)

vilket gäng. det är frida som agerar fotograf :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! Jag minns också den där gången, det var SÅ roligt :D Ska vi inte göra om något sådant i sommar? / Malin

2008-03-27 @ 18:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0