...


morgonen kan ju inte börja så mycket bättre fakist :) allt känns så fantastiskt bra !!!
vaknade dock med världens nackspärr ... men de må va ;P

i dag , strax blir det vårdcentralen. sen blir det sola!!! (eg tvätta men va fan) sen blir det pizza med bästa mörti och åsflås :) JA! och fixa på mörtis blogg. sen blir det nog att fara å säga hej till bästis erica också :)

i morgon efter jobb så har Anna "lånat" mig ;P som karusellåkare med ante. Så Jag, anna och ante och lill ida ska göra stan osäker ;P va mysigt det ska bli !! längtar redan tills festival maten!

hela veckan kommer bli så trevlig :) tycker om stämmingen just nu.

jag älskar min vardag mer än nånsin.


ha en bra dag mina fina vänner :)
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0