Ny arbetsvecka!


Då var det måndag igen. det har varit såå skönt med en ledig helg. nio dagar i rad juldagarna är inte roligt att jobba. var helt död i kroppen. i kväll har jag kvällsjouren, börjar om 45 minuter. känns så där. fast älskling jobbar också hela kvällen så det är nice :)

igår kom dallan och jimmy och såg DET med oss, väldigt trevligt :) och dallan var så söt som somnade lite då och då.
haha. en gång började alla skratta för då pep hennes näsa när hon sov. haha.
oliver kom hem där vid halv elva .... så himla skönt att han är hemma igen, finaste oliver!
i morse fick han öppna alla julklappar från erica, mig, kusinerna, matte och min pappa. han var riktigt nöjd... kul att se :)
morgonen har varit skön.... vi fick ligga längre än vanligt och vi har hunnit med spel på morgonen och pussel och bus.
sen jag kom hem har jag hunnit med lunch, dusch och städ. mari kommer till mig i kväll och ska sova här, lovely!! :) ska bli så himla roligt att få rå om henne några timmar. har ju dessutom sovmorgon i morrn :)

nä... om man skulle börja göra sig klar.
har ju för övrigt hunnit med att hänga med bästis anna också , lika fins om vanligt :) älskar dig gumman!

ha en fin dag mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig med bästa!

2008-12-29 @ 14:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0