grattis till mig.


ska beratta om igar, min fodelsedag! Den var UNDERBAR!

 vaknade 8, hade stallt klockan sa dagen skulle bli laang (skulle namligen fa bestamma hela dagen;))
vackte mina anglar pa rummet ... eller iaf kuttis. vi kollade mailen. sen kom mackan sa vi at lite frulle.
sen la vi oss vid poolen , badade och lekte med action man. (varan nyfunna badboll) vi hade sa javla kul. tank att en liten boll och vatten kan vara sa spannande. haha...va langesen jag skrattade sa mycket. sen kring elva sa borjade vi spratta forsta alkoholhaltiga drycken. med lite mat i magen och valdigt varmt sa gick det ju ganska snabbt att kanna sig paverkad, spec for kuttis (med glimten i ogat) hennes balans forsamrades endel och rakade ramla i poolen tva ggr.
haha sotnos. och sen blev hon innelast pa pooltoan. tur att jag var pa andra sa jag horde nar hon ropade. hahha.
typiskt att det skulle handa henne ocksa. jag fick inte upp dorren sa jag ropade pa marcus. vi knuffade allt vi kunde och da gick dorren upp och kuttis kunde raddas! ;) later inte sa roligt men i varat tillstand sa var det VALDIGT roligt.

sen var det dags for lunch och mer bad och sol.
sen sov dags sa vi skulle orka med fest pa kvallen =)

jag vaknar av att det knackas pa dorren. stiger upp med tacket lirat om kroppen. trott som bara den.
dar star en av killarna fran hotellet. han fragar om jag fyller ar... och jag svarar ja. da sager han att min pappa ar i telefon.
att jag ska komma ner. okej sager jag och fragar natt.. minns inte.  men han borjar fumla pa dalig engelska och gar. sa jag trott som jag var... gick och la mig igen. haha. da knackade det efter 2 minuter. da var det en annan kille fran hotellet.
han sa skynda dig han vantar ... ja ba okej. drog snabbt pa mig nagra klader som lag framme. hade lagt mig i blott har sa jag sag ut som ett spoke. tog med mig kuttis eftersom jag forstog att det var natt fuffens!

nar vi kommer ner sa star nastan alla fran hotellpersonalen bakom disken och tar fram varldens finaste tarta dar det ar ljus , dar det star 25. och sen star det grattis therese!  sa fiiiiiiiiiiint! jag dor!! sen sjong dom happy birthday! vackert! jag blev sa rord. sen gav poo mig en present fran henne. en liten ask, forstog att det var ett smycke och jag maste erkanna att jag blev lite radd... jag och poo har inte direkt samma smak ;) och jag hade ratt att vara nervos kan jag saga. HAHA!!!
smycket var inte att leka med. mitt nya smeknamn ar bling bling, sa ni kan ju tanka er. (bild kommer)
det var det glittrigaste halsbandet jag sett i hela mitt liv... med en stor javla discoboll som glittrade ! saaaaaaaaa INTE jag. haha men tanken att hon kopt det till mig gjorde mig saaa rord och jag tackade nog for det minst 10 ggr =) sen kom poos lillasyster och hade en present som hon berattade att hon gjort sjalv och hallt pa i 2 dagar. shit va undebar!
det var tva faglar som hon gjort av snackor och malat och skrivt grattis. sa jatte vackert!! tackade sa mycket. sen hade en av killarna skrivit ut " ja ma hon leva" till mig =) sen blev det kramkalas (dom ar ju nagra stycken) och fotografering.
sen satt vi alla och at av tartan, blev endast en liten bit kvar. sa fint. jag var sa glad! tank att dom gjort det for min skull.

sen fixa poo oss till en jatte fin restaurang. fick skjuts dit och hem. at jatte gott , och det bjod mina fina vanner kuttis och marcus pa! TACK! ni gjorde min dag bast =) sen fick vi skjuts hem och gick till en pub i narheten och spelade biljard och drack ol och irish coffee med bailys... mmmmmm! =) gott. sen bar det hemmat och mackan la sig och sov. och vi spelade spel =) helt underbar dag, ni kunde inte ha gjort det battre mackan och kuttis. TACK! =)

och tack till er som skickat sms till mig. tusen tack =)

har kommer lite bilder fran dagen












se sa sota!! =) haha ser ut som att jag tillhor personalen och att kuttis fyller ar! =) poo langs till hoger




haha kolla in bling bling!




jag ser helt sar ut. har med poos lilasyster



jag poosar med mina nya leksaker!







bilder fran i forrgar!

pa vag till chicken island






tack och hej!

i morgon kommer jag hem!! =)
alskling, snart !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Ha ha förstår att det inte var det smycket du skulle ha valt, men det var ju som sagt gulligt av henne.

Skönt att du fick en sån bra dag!!!! Ni verkar ha det riktigt skönt! Å vilka pepparkakor ni är! Märks inte på korten att ni hade lite otur med vädret.

Tur att du kommer imorrn för jag håller seriöst på att längta ihjäl mig efter dig!!! Du har varit borta sååååå länge!

Ses snart hjärtat!

puss

2008-12-06 @ 10:00:36
Postat av: sussi

grattis btw! :D glömde.. sorry.. :)

2008-12-11 @ 11:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0