Dagen efter.


Igår blev det fest hos kuttis. Det var jag, erica, frida, anna, dallan,jimmy och kuttis. per, madde och hennes vän var också där ett litet tag. vi (faktist alla utom jag) spelade singstar , med trummor och gitarr och mick och hela kittet, ett helt band. och alla var så duktiga, men jag måste säga ... jimmy ...du var klockren!

det blev utgång på valdino eftersom kalles kö var en mil lång!
väldigt trevligt folk ute, fick träffa några av ericas vänner , himla trevligt :)
och va skoj att anna ville följa med ut.... hon hade gjort sig så snygg med smink .....! Du är bra anna!
och det var väldigt kul att hinna träffa frida, skoj att du ville vara med oss coopare ;)

efter utgången drog jag och sockret hem till mig , var uppe alldeles för länge (med tankte på att vi blev väckta tidigare än vad vi tänkt oss) morgonen blev stressig men ändå helt underbar... så klart :) jag älskar dig så mycket erica! du är världens bästa! finaste!

i kväll ska vi ha skräck tema hos sockret. dallan och jimmy kommer, vi ska se DET :) scaaary!
och innan dess kommer favvo anna och kramas lite med mig innan hon flyr hem till götet igen.

hoppas alla har haft en fin jul. min har varit helt okej. tycker ju inte om julen i vanliga fall men den här var helt okej! :)

ha det fint !
KRAM!

Kommentarer
Postat av: H

Ni spelade nog Rock Band eller Guitar Hero: World Tour ifall ni hade trummor och gitarrer också.

2008-12-28 @ 13:18:15
URL: http://hedgren.blogg.se/
Postat av: Jenny.

Hehe låter som om ni hade riktigt roligt !! Hörde av Katrin att ni hade varit ut på "Albinos" !! asg Kram Jenny.

2008-12-28 @ 17:50:19
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Kika gärna in i min blogg :)

Och om du gillar den kan du börja att följa den med bloglovin, som du hittar under "SARA" i menyn.

Passa också på att kolla så att du är medlem på alla gratissiodor längre ned i menyn på min sida :)





Ha en fortsatt bra kväll!

2008-12-28 @ 18:02:07
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0