Underbar helg !


Fredag : vaknade med ett leende på läpparna. frulle. jobb och lite mys :)
Lördag : LEDIG. skönt. vaknade med världens största leende :) Vaknade med den där obeskrivliga känslan av lycka.
Sen väntade en skön dusch och frukost. Sen var det dags för lite systembolag och stan. träffa pappi och lunchade med han. sen var det kalas dags. efter det hämtade jag Erica och drog mot hennes syster och vi spelade monopol ett antal timmar , väldigt roligt ... dock vann jag ju inte. Anna tog hem segern :) min tur nästa gång.
somnade gott :)
söndag: Även denna morgon fick jag vakna av ett leende på läpparna. man kan ju undra varför ;)
dusch och frulle. sen drog jag till mormor och moterade isär hennes golvfläkt som gått sönder. drog till coop och handlade en ny samt lite andra varor. vi fortsatt till hortlax och morfars grav. där åt vi glass och pratade med han om allt möjligt. mormor drog en eller två kärleksförklaringar som vanligt, hon är SÅ söt :) men oj vad hon sörjer ännu. går nog aldrig att sluta med det när ens själsfrände och bästa vän lämnat en. sorgligt. vi drog vidare till moster H där kaffe och en väldigt god blåbärskaka väntade :) sen hämtade vi marcus och drog till mormor. där satt vi ihop den nya fläkten. klockan hann bli 17 å jag kom hem. här har jag slappat och mailat. nu håller jag på med mitt lilla projekt :)

snart blir det viccan linus och viggo. blir en hyffsat tidig kväll , börjar ju 6 i morrn bitti. ser fram emot i morgon :)

älskar er mina vänner.
puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Marith

Tack min vän för de supergulliga komentarer du alltid lämnar till mig- Puss på dig!

2008-08-17 @ 20:18:29
URL: http://www.husvidhavet.blogspot.com
Postat av: sussi

tjosan! =) kan det vara så att du fick vakna upp med en älskade? hihi.. finns inget bättre....



kramar

2008-08-18 @ 09:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0