Thailand.Malaysia.


Det börjar närma sig nu. 4 veckors semester. Visst, jag längtar som sjutton. Men nu har man ju hittat en anledning att längta hem också. att gruva sig lite. Tur att hon finns kvar när jag kommer hem!

har kollat nu i några dagar efter lite äventyr. hittade några öar som både jag och marcus blev pepp på.
En som jag blev ltie förälskad i var chicken island och poda island. om jagfår bestämma så blir det dom :)
här kommer en bild på chicken island




och här kommer en bild på poda beach



och här en bild på vårat hotell de 5 första nätterna.
Krabi  - Ao nang.




Pratade med Frida idag på msn. dom har det bra :)
hon funderade på att möta upp oss i malaysia , det vore skit skoj att träffa henne också :))
Här kommer två aktiviteter som vi tänker göra i malaysia

Skybridge




och tvillingtornen :)



gode nice :)

det var en liten aptitretare ;)

ha en fin dag!



Kommentarer
Postat av: sussi

langkawi i malaysia måste ni besöka! å testa den linbanan!! scary! hihi..



kramar!

2008-08-25 @ 15:02:28
URL: http://sussilussan.blogdog.se
Postat av: katrin

räkna bort mig på skybridgen!! :)

2008-08-25 @ 22:49:03
Postat av: sussi

att åka linbanan? njae... en hundring kanske? om jag kommer ihåg rätt... men vilken utsikt!!! =) så d tycker jag att ni ska göra! kramar

2008-08-26 @ 10:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0