min dag.


05:15 ringde väckarklockan. dags att stiga upp och göra sig klar för jobbet. Var på kollo idag, väldans trevligt ...fast lite trist att jobba i sin ensamhet :) är ju van det galna på jobbet. mejeri tjejerna som rockar ! men det gick bra :) dallan och kuttis var ju ändå lediga båda två!

drog hem. skulle va hurtig och simma , men gissa om dom hade öppet. NEJ. skulle sova , men gissa om jag hade glömt bort middag hos mormor JA. där serverades potatispannkaka , yummi! :) efter det kallade tjejkvällen hos moster H.
Det var vi och mörti och åsflås. vi hade trevligt som vanligt. vräkte i oss en massa onyttigheter och skvallrade ;P så trevligt så!

sen bar det iväg till Ericas plejs. Det var också som vanligt, himla trevligt :) Vi glodde lite på CSI och snackade skit.
åkte hem och här sitter man. spelat lite hjärter :) snackat på msn. nu är det nog dags för lite film innan läggdags. är ju nämligen ledig i 3 jävla dagar , SÅÅÅÅ sweet. yeeeah. blir frissan i morrn och sen ska jag vara med erica och barnen :) undra vad vi ska hitta på ! trevligt ska de iaf bli. och onsdag blir det skeppet med dom och atle :) lovely!

fundera på fest på onsdag , är ju ledig torsdag. nån som är pepp?

hittade lite gamla julbilder .... eller iaf 2 år sen ;P


Det här var då jag då.

oh så fina så...

bocken äter upp vårat jesus barn... aj då..

bocken lär sig uno

haha vadå knäckta syskon..

HAHAHA!!! roligaste bilden EVER. pappas kaffemin. marias suck. och johhnys jävla gäsp.
vad händer?

haha.

sovgott mina vänner.


Kommentarer
Postat av: sussi

såg ut som en riktigt kul julafton! =)



me mig är det bara bra! skönt att vara här nere me ante å vara ledig!!! sweet! men d går pengar! haha! idag ska jag på ikea å handla en massa grejs till lägenheten.. håll tummarna för mig så att jag överlever alla galna människor me vagnar å tristessen av just ikea! hehe.....



kram på dig.. ha en skön ledighet!

2008-08-19 @ 10:20:41
URL: http://sussilussan.blogdog.se
Postat av: sussi - igen.. =)

nja, d gör väl ungefär lika ont... typ.. =)



jo, folk ÄR galna på ikea... don´t like that place egentligen... men finns så mycke fint man vill ha ändå!!! hihi...



tack... jag är såå glad me honom! på riktigt! om du förstår hur jag menar? =) vem är din lyckliga då?



kramar

2008-08-19 @ 11:59:07
Postat av: Maria

Men snälla... skärp dig!!

2008-08-19 @ 13:19:08
Postat av: sussi

d har du rätt i! man kommer inte ifrån ikea me en billig kasse! ... =)



oki.. då väntar jag.... =) kram kram

2008-08-19 @ 15:22:25
Postat av: Malin

Ja, jag hade tänkt klippa mig! Ska boka tid på fredag :)



HAHA! Den där jävla bocken ;)

2008-08-19 @ 16:01:23
URL: http://mindrestor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0