yeaaah!


i natt va en konstig natt. va jätte trött när ja kom hem från erica typ halv 3 i natt. men shia hade saknat mig jätte mkt så jag va tvungen att bära omkring henne lite (hon vill det, okej) ... å sen när vi skulle sova så stog hon på min mage hela tiden å mjauade. ååh. ja då fick hon lägga sig under min arm OCH jag strök på henne...märkte jag sen när ja kollade på klockan till 4. haha.

nåväl jag somnade väll till slut å vaknade för ungefär en halvtimme sen. känner mig ändå hyffsat utvilad.
nu har jag en låång dag som väntar :) Fika med anna ((och kanske bellah och cissy?)) ...sen va me pappa brorsan maria och atle och sen hänga med erica. vilken supertrevlig lördag , me like a lot!

vet ni , min bästis har en mörk hemlighet , en hobby ;) HAHAHA!!!!!!!!!!!!



hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0