JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Nong har inte hört av sig på 2 månader nu. jag har skickat lite då å då. hon berättade för mig att jag inte behövde höra av mig om hon inte gjorde det .... antagligen för att chefen tagit hennes liv eller för att hon bytt ställe, och då tar chefen hennes mobil. har tänkt mkt på henne , och varit ledsen. många frågor utan svar.
idag när jag väntade på att maten skulle bli klar ...började jag tänka på henne, för det godaste hon visste va pizza.
jag skickade ett sms.

OCH NU FICK JAG TILLBAKA !!!!!!!!!!!!


hon var hemma hos hennes föräldrar. antagligen har hon fått så pass mkt stryk att hon inte kan jobba. men hon lever! och hon är i säkerhet i några dagar. åh jag är så glad. men samtidigt, oj vilket sorgligt liv.

nong. du är stark. och bäst. och jag tänker på dig!! :) tack för dina ord. dom betyder så himla mkt !!!

underbara människa.


alla tankar och all kärlek till dig idag. <3




Kommentarer
Postat av: me

ja, man ska vara glad för det liv man har.. ändå...

2008-04-18 @ 08:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0