hemma...



...från en lååång dag på coop. Tur att elit bästis Erica och elit bästa kusse jobbade. och elit kuttis ett litet tag :)
hoppas ditt kalas blev kul !! :) och i morgon fyller en annan elit år. Världens bästa Erica! Grattis , en timma kvar :D
så i helgen blir det nog festligheter ändå. lite iaf. ska bli intressant :) blandad kompott.

i morrn börjar jag inte jobba förrens 14, sov morgon... me like! behövligt nu när man inte sover som man ska. somnar oftast kring morgonkvisten. dock har det varit två underbara veckor med grymt bra sömn nu! lovley.
Men dessa cp drömmar. önskar jag hade nån att krypa ner hos! faktist. hade vart tryggt och bra ! blir nog kanske mamma några nätter sen :) det är trygghet !

nu hade jag tänkt spela en hjärter. låta bli att tänka och sen SOMNA! :D

godnatt gott folk.

Kommentarer
Postat av: me

mardrömmar e inte kul.. I know.... =(

2008-04-10 @ 09:07:36
Postat av: Maria

Men elit jag då??!! Snyft

2008-04-10 @ 11:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0