fy fan.


va less jag är på att spy nu. vaknade 4 i morse och mådde riktigt dåligt. som att jag ville spy hela tiden. ringde till jobbet klockan 8 och sa att jag kände mig illamående och att thomas skulle göra en reservplan. halv nio ringde jag igen, då hade jag spytt. å så har det hållit på hela dagen och kvällen. ingen spya efter 19 , så nu kanske jag får lite lugnt och ro i magen :) har varit duktig å druckit lite proviva nu på kvällen.. va ganska gott, det här måste ju förresten va den bästa bantningskuren ever... hehe.

ska va ledig i morrn med. behöver vila. är helt slut. hoppas dock på jobb torsdag så jag inte får så få timmar i veckan.

skickar några extra tankar till några som behöver dom !

och mari ... i morgon kommer din present. hoppas du får en fin födelsedag :) älskar dig och saknar dig*

och pappa, tack för samtalet i kväll .... älskar dig med :)

yeaaaah. nu blir det lite lost ( ska vila ögonen på hearly, han är ju så fin) ;) och sen sova.

btw, l word säsong 5 , är det bara 12 avsnitt?

lots of love !

Kommentarer
Postat av: Hed

Hurley stavar han det :). Han är grym, men så fin vet jag inte? På insidan då kanske :P.

Ang. avsnitt kan du kolla in www.tv.com eller www.tvrage.com för att se hur många avsnitt det finns av diverse serier.

Kram!

2008-04-01 @ 23:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0