Fina vänner!! :)


Underbara vänner! Tack för att ni finns. Tack erica för ditt inlägg. Du är världens finaste vän :)

i morse var jag typ döende på jobbet. vilket gärna komenterades hehe. såg nog mer ut att va  död än levande. under dagen så piggnade jag till och till och me kände en massa lycka :) plötsligt i allt kaos så vänder det. Tack för det. :) när jag kommer hem .... blir jag ännu gladare! så glad att jag till och med dammsugar, skurar , handlar och lagar mat istället för att SOVA. nice! Jag var duktig och gjorde hemmagjorda hamburgare , de va riktigt gott :)

strax mormor. skulle lätt kunna somna nu, så jag antar att jag säkerligen somnar på hennes soffa... som vanligt ;)
och vad händer i kväll. ingen aning. kuttis va tvungen att jobba...... ! förslag är välkommna!

kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0