Someone new.



Tänk va lätt det skulle va om man bara kunde klippa av den röda tråden och börja på en ny tråd.

Vilken idiot var det som kom på "Tiden läker alla sår" ???


aja.. ska inte va negativ. jag har haft en riktigt bra dag. sovmorgon. rätt skoj på jobet faktist. mkt kramar å de gillas!
middag hos mormor. och spa med maria! vilket var väldigt trevligt :) Idol och fika hos bror. Atle hade en överraskning till Faster. när ja kom in genom dörren så möttes jag av atle :) HAN HAR LÄRT SIG GÅ!!!! haha... så gulligt. undebrart charmig gångstil ;) LOVE.

nu är det läggdags. ska upp med tuppen. jag vill inte sova. jag vill inte blunda. FÖR DÅ KOMMER DU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0