JÅ HEJ ALLIHOPA SOM LÄSER



Vilken underbar dag.

började med att vakna (haha) sen blev det sug efter tacos... vilket vi gjorde... min syster och jag. fin frulle. japp.
därefter gjorde vi ett försök (mest jag) att fräscha till sig men slutade med att mjukisbralllorna föll på... håret blev äckligt och jag såg ut som en pajjas. men de  gjorde inget... jag fick va med mina vänner iaf. hämtade Cissy och Bellah och drog kosan mot Anna. min älskade anna. Ah... spel stog på dagslistan. vilket det blev. Vi började med det AP tråkiga spelet TP. herregud...sånna här gånger önskar man att jag hade kunnat va lite mognare och satsat på skolan.... men när inte TP står i vägen för mig så är jag rätt nöjd med min slappa ungdom. :D ja... jag vann inte i TP , men kom inte sist heller... de va huvudsaken. Anna vann. grattis anna.

Sen blev det ett annat spel som jag för tillfället inte kommer ihåg vad det hette. kul var det iaf... till en början va ja en jävel på de.... eller i slutet också... men cissy och bellah var jävligare. så dom vann. Lucky I guess. grattis då.

SEN SPELADE VI ETTANNAT SPEL SOM JAG FAKTIST VANN!!! GRATTIS TILL MIG THERESE!
jag tycker det är bättre att veta hur människor funkar än att kunna vilken bil prinsessan victoria hade när hon tog studenten. (En röd cadilac ) (eller hur de nu stavas) men nu vet ja ju de ;)

vi åt även godis och fika. och drack kaffe... iaf vi vuxna. inte cissy å bellah då. ;D

sen skyndade vi oss hem för att hinna käka en taco rulle igen. sminka oss (vilket vi var tvungna att ta bort 15 minuter efter) hämtade mormor. drog till det kära efterlängtade Mary kay partyt. Det var jag, malle, mamma, moster h, mormor och MAria (som höll i partyt) jag nappade på två saker. Rengöringsvatten (3 i 1) och en fuktighetskräm.
jepp.(fast pernilla säger faktist att  jag inte behöver några skönhetsprodukter ;) så de så.

sen blev det hemmåt. tvätta av sig. dra på sig lort kläderna. sola. gå på promenad. hem. spela racko samt skippo. snacka med cutie. äta tacos. IGEN. haha. duscha. å nu ligger vi här. jag och malle. blir nog en skippo igen.
ska upp 7 och tvätta. idioti kan man tycka. och jag håller med.

aja.

skippo nu då.

love to you all !

<3

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Men bjud på tacos :). Blir det nå PDOL för dig?

2007-07-19 @ 08:23:12
URL: http://hedgren.blogg.se
Postat av: anonym spelare

det var skicklighet vi vann på, inte tur...

2007-07-19 @ 15:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0