hej

2007-07-03

En kväll.

typ i kväll...

så gick jag och anna på en promenad. vi vandrade på en fin stig vid vattnet. satt oss ner på en sten och såg bland annat gäddor, hajar och valar. vi blev rädda och började kasta sten som sen utvecklades till "kasta macka tävling" vi kom på delad etta, för ingen kunde kasta macka. nöjda gick vi vidare. Anna såg en fiskare mitt ute i havet. (fast eg så var det bara en stolpe... men ok)

anna ville klä ett träd med lite tejp från snusburken.... Då tyckte jag att det kunde vara passande med ett litet skämt. å sa "oj anna, du har fingrarna vid dom där äckliga maskarna" anna fick en hjärtinfarkt... men dog som tur var inte.. (och jag fick ett eller två blåmärken mer.)

vi hittade en lekpark , där vi så klart stannade för att leka av oss. Det var kul ... ett tag. sen såg vi en bajspåse. anna luktade på den... å trodde inte att det innehöll bajs. men för att va säker så hämtade vi en tidning å kände på konsistensen... det var inte bajs. vilken tur. spec för annas näsa.

vi gick vidare. vi mötte en galen finsk brud som skrek. vi gick bakom och hon stannade för att sen snegla med en galen sexblick. vi gick fortare än nånsin. som tur var... hann hon inte med vårat tempo.

sen hade vi gått så snabbt att vi var hemma hos mig igen. tänk vilken kul liten tripp vi hade. uppskattas.

Anna min skatt... du är galnare än mig... å det är galet! :D
och jag älskar dig en väldans mkt.


jå så atte..... en hjärter då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0