Fest igår.....bakis idag.


Japp... jag letade fest igår... och efter 5 minuter så vart det bestämt att festen blev här istället.
rätt så länge satt jag mari och cissy ensamna hos mig å drack å pratade om väldigt viktiga saker och väldigt oviktiga saker :P men mkt trevligt var det iaf! enligt mig.

sen efter ett tag så kom alla dom finaste killarna ; HED , ROBIN , GUSTAF , SÄL , PATRIK, och 5 killar till som jag inte kan namnet på :) blev lite mer liv i festen må ja säga. eller mer högljud iaf ;) men de va ruskigt kul att ni kom!

sen ringde jag till världens sötaste tjej ! Hon är dock 08:a , men men... (haha nä skoja) fin 08:a där.
pratade om allt mellan himmel och jord. och efter vi pratat va ja så himla nöjd att jag tyckte att utgång var en dålig ide , kvällen var ju på topp! :) fint avslut

sen satt jag cissy å nån mer å små drack lite till innan dom skulle dra på puben!

Hoppas alla hade lika trevligt som jag :)
Tack för igår, ni är dom bästa! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0