svenska hjältar.


vilket pogram. som jag grät. haha. helt underbara människor. alla berörde verkligen. men det fanns en som berörde lite extra, kanske för att man hade kunnat vara i samma situation, men har haft turen på sin sida. att va så stark när man är så ung .... då är man en hjälte. och med det modet så har han säkert redan hjälpt tusen tals förvirrade och osäkra människor.

samtidigt som man blev rörd blev man jävligt förbannad också. varför ska man göra skillnad på människor?
jag kan inte förstå varför endel måste tycka att vi homosexuella är så vidriga, äckliga, ovärdiga , svikare. vart har dom fått det ifrån? att vi är så annorlunda å sämre att vi inte har den rätten att gifta oss och få kalla det för äktenskap. det är ju helt sjukt. nästan så overkligt det kan bli. och vi lever och "accepterar" det.

jag skulle ju kunna skriva ett mil långt blogg inlägg men det ska jag inte. men kanske är dags för en liten insändare i pt. håll ögonen öppna och hjälp till.

och en liten bild på hjälten.

image59

Kommentarer
Postat av: Frida

ja vet, jag fällde en tår med:)

2007-12-23 @ 17:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0